GURASO ELKARTEKO OHARRA

GURASO ELKARTEA (IGE)

Elizatxo Ikastolako Leoka Guraso Elkartea, ikasleentzako eskolaz kanpoko ekintzak prestatzeaz gain, Ikastolako kudeaketan laguntzea da elkartearen funtzio nagusienetako bat.

Aurten, Codiv-19k sortutako alarma-egoeraren ondorioz, 2020/2021 ikasturterako ezin izan ditugu ekintzak aurrera eraman.

Eskola kirola

Eskola kirolaIdeia honen helburua, haurrak ariketa fisikoa eginaz, kirol ezberdinak ezagutzea datza, hauen oinarrizko ezagupena eduki dezaten. Honela, etorkizunean gehien gustatzen zaion kirola aukeratu ahal izango du.
Talde lana eta aurren arteko erlazioa suspertu nahi da.

Kirola eginaz, umearen hazte prozesuan, ohitura osansuntsuak eta giza baloreak barneratzea lortu nahi da.

Antzerkia

antzerkiaLHko ikasleei zuzenduta dago. Aurten, LH2. mailan ez da taldea osatu. Eguerdian izaten da eta astean saio bat eskaintzen zaio.
Helburu nagusia antzezpenaren bitartez emozioak, egoera desberdinak, sentimenduak e.a. transmititzea da. Horretarako jolasaz zein inprobisazioaz baliatuz ahozko espresioa, gorputz adierazpena, ahotsaren kontrola e.a. lantzen dituzte.

Kurtso amaieran, "Tximeleta eguna" jaialdiaren barruan, antzezlan txiki bat aurkezten dute.

Robotika

LH 4, 5 eta 6. mailakoentzat. Astelehen eguerditan.

·         Funky, Zumba eta Hip Hop:

LH1 maila. Ostegun arratsaldean.

Mekanografia

LH5. mailako ikasleei zuzendua, iraileko hilabetean ematen da eguerdietan.  Helburua neska-mutilak era ludiko batean tekladuari begiratu gabe idazten ikastea da. Jokuen bidez zehaztasuna eta abiadura lortzen dute.

JANGELA

ARGAZKI-BIDEO